Followers

Tuesday, September 21, 2010

Ada Apa Dengan Warna Pink :: Chapter 7

Watak manusia sgt berkait rapat dgn perubahan warna sekeliling. Jika merah, marahlah dia, jika biru haru biru la dia. Warna juga sering dikaitkan dgn mitos seram seperti putih yg mempunyai talian hayat dgn hantu pocong dan hantu yg sewaktu dgnnya. Apabila sesorang melayan rock metal ianya akn dikaitkan dgn lagu2 dari kumpulan rock heavy metal bolisme. Sering juga terjadi apabila cat berwarna kuning tertumpah di atas lauk pauk yg mak sy baru masak maka, warna hijau kebiruan kemerahan bercabang 5 akan melekat di pipi sy. Walau apa jua yg kita lakukan dlm kehidupan seharian, ianya akan melibatkan warna. Bagaimana anda mendefinisikan warna kegemaran anda? 




Kenapa saya suka warna pink?
Sbb saya x suke kaler lain.

Sejak bila saya suka warna pink?
Semenjak saya beli henpon Sony kaler pink.



Apa pandangan kawan2 saya apabila melihat saya mengeluarkan henpon warna pink dari poket?
Mereka akan berkata, henpon ko ke nie?

Jawapan apa yg akn sy berikan?
Henpon cikaro aku ni. (cover line)

Dari mana warna pink berasal?
Dari Zaman Paleolitik.

Apa bukti saya?
Saya tiada bukti.

Bagaimana warna pink boleh dihasilkan?
Isi air sirap dlm segelas cawan, masukkan kunyit secukup warna, tambahkan dgn krim perisa cokolat. Lps 2 masukkan dlm oven, biarkan seminit.

Lambang warna pink bg saya?
Pink melambangkan kelembutan kulit bayi di punggungnya.



Adakah warna pink hanya sesuai utk golongan wanita?
Tidak. Ianya juga sesuai utk lelaki gagah seperti saya dan juga golongan Noqs.

Adakah warna pink menampakkan kelemahan saya?
Tidak. Warna pink menunjukkan dlm hati saya ada Taman Rasyidah Utama.

Bagaimana warna pink boleh menarik minat saya?
Selepas melihat boxer seorang noqs berlubang di tgh2.

Adakah saya suka melihat wanita berpakaian warna pink?
Tidak. Saya lebih suka wanita berpakaian warna cokolat. Lebih neutral. =P

Sejauh mana warna pink boleh memberi impak kepada wanita?
Apabila saya mengenakan warna pink, wanita akan mengatakan saya ni noqs.

Impak kepada lelaki?
Golongan noqs akan cuba mencabul saya.

Adakah warna pink memberikan saya aura yg tersendiri?
Ya. Saya akan menutup aurat apabila aura pink wujud dlm diri.

Berapa helai baju warna pink yg saya miliki?
4 helai baju putih. Semuanya berubah menjadi warna pink setelah sy rendam bersama sehelai baju warna merah.

Adakah perubahan warna merah kpd pink memberi impak kpd kewangan saya?
Ya. Saya xpyh keluarkan duit beli baju warna pink. Tips utk awk kaum wanita. Save bajet.



Adakah warna pink mempengaruhi rancangan kartun saya?
Ya. Sy gemar menonton cite katun Pink Panther.

Apa pandangan saya terhadap watak kartun Pink Panther?
Seekor harimau kumbang yg noqs.

Jika diberi pilihan adakah saya akan memilih watak Power Rangers warna pink?
Itu cikaro saya. Saya Otomen Mebius.



Mungkinkah saya akn bertukar kpd warna lain pada masa hadapan?
Jawapannya di bawah.

Sampai bila saya akan bertahan dgn warna pink?
Sehingga sy dpt kawen ngn Pink (penyanyi)



Selepas itu saya akn berubah kpd warna apa?
Warna - warni.



Bak kata Farid Kamil : Saya mencari cinta. Saya bukan mencari pompuan. 


Oh indahnya perasaan bila dpt isap choki choki..~

No comments: