Followers

Monday, April 25, 2011

Penyakit Bingai

pembaca sering pertikaikan dgn bertanya soklan2 yg bingai iaitu, apsal ko berblogging?
aku nak tanya pembaca yg suke menjadi pentikai-pentikai plak. apsal ko bace blog?

setiap tindak tanduk manusia mmg la ade sebab dan punca. tak pyh ko nk pertikaikan. ape ade hal ko nak tau segala niat org. ko tanya seribu soklan, sejuta jawapan aku boley tipu ko. ape pekdah yg ko dpt lepas tau niat sebenar org? ko nk curahkn segala sifat hasad ko? dey paddiappaaa...ikot suke hati ko la. ko dgn hal ko, aku dgn hal aku. setel prob.

aku tak reti nk hurai panjang2 soklan yg budak tak masuk tadika lg pn bley tlg jwbkn. cube la ko bg soklan bernas sket. cthnye mcm, apesal blog ko sengal mcm bingai? apesal xde 1 pekdah pn ak dpt bile bace blog ko?
bernas what soklan mcm tu?? kompem aku akn jawab secara bingai dan menyakitkan hati.

sebelum mengakhiri entri ini, marilah sama2 kita sedekahkn ape yg patut utk jenazah Dustbin Bibiaq yg selamat disemadikan semalam akibat penyakit strok yg melampau2.

* amek perhatian : Dustbin Bibiaq adalah seekor kucing kurap taik mate bertempek2 tak reti gosok gigi sendiri dan talam 18 muka tak sedar diri muka selebet serta pemalas asyek melepak depan tv maen PS2 tiap2 hari. 


mendiang Dustbin Bibiaq. R.I.P.



"Hangpa suma jgn jd pemaleh ikot pangai bingai kucing atas ni nooo!"

"Baekkkk cekguuuuuu!!!!!"

3 comments:

Mra Mastura said...

-_______________-"

ika said...

dgr ckp cikgu..

i folow u ye..

fairuz said...

errrr...


































ko ni pon bingai jugak along!





















:P