Followers

Sunday, December 12, 2010

Ajaib Apabila Anda.. :: Chapter 46

"Ajaib" menurut kamus yg dijual di pasar malam, membawa maksud hasutan halus dari dalam diri anda utk melakukan sesuatu yg anda sendiri malas tahap dewa 19. 

Banyak perkara ajaib yg telah berlaku di sekeliling anda tanpa sedar.

Contohnya apabila anda ada anjing yg gemar kencing di bumper kereta anda tanpa anda sedari, maka itu adalah ajaib.(mcm vunguks je)

Itu sume menurut kamus yg korg beli kt pasar malam la...




Tapi apa pula benda2 ajaib yg korg pernah alami?

Utk ak perkara paling ajaib skali apabila Prof. Chunk mandi.

Ya..mandi. 

Paling rajin pn 3 hari sekali dia mandi.

Tah hape nk jd ngn dia pn ak xtau.

Tapi tadi ada sumthing yg paling ajaib telah berlaku.

Fenomena ini jarang sekali utk dilihat.

Are you ready bebeh!!!!

Ini dia....bilik Prof. Chunk...jeng jeng jeng.....!!!





Tadaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!



Fakta benar : Semester ni dah 2 kali tikus mati di bilik ini sebab x tahan dgn tahap kebersihan bilik Prof. Chunk ni. Tikus pn tau apa itu erti kebersihan. Sejak awal semester, sampai hujung semester beginilah fenomena bilik beliau. 

Gambar di bawah pula mangsa beliau di blok pmpn sewaktu cuti semester lepas.



Kepada pemilik bilik ini diharap bawak banyak bertenang dan kuatkan semangat.



Namun...



Tanpa disangka2 suatu keajaiban telah berlaku sebentar tadi. 

Tatkala manusia di UM ni dah pulang ke kampung halaman, tiba2 fenomena begini telah berubah!


Bilik yg selama ini tikus pn segan nk masuk, kini menjadi perhatian seluruh keturunan tikus.




Jeng..jeng..jeng...!!!!






Gempax x?


Ok, ak nk gerak ke Penang dah ni.

Kepada seluruh warga UM, moga anda tidak mencontohi perangai huduh Prof. Chunk.

Dada didi dudu....!!!



p/s : nanti kita beli gitar same2 ea!

5 comments:

pwiNce kal said...

eeeeeeeeeeee.

Enna Banana said...

ini pekara biasa even pompuan pun ada gak jadi gini malah lagi teruk pun ada tau! ahaks >.<

reeha said...

homagoshhhhh.. bersih giler!!! kagum sungguh! anda lulus mengikut akta ke9 ciri2 lelaki kesukaan cik kangkung. hahah

munira hashim said...

bersih sket dari bilik akuww y gmbo mule2 tuee

salwaismail said...

gila lawa bilik!
setahun tak kemas pun takde teruk mcm ni.
haha =)