Followers

Thursday, December 23, 2010

Lelaki Di Malaysia Tidak Boleh Berpoligami :: Chapter 56

Maaf ya entri ini terpaksa di edit semula kerana kesalahan pemahaman oleh penulis




Ade ke plak laki lagi ramai dari pmpn, laki kene poligami?






Mari kita lihat pembetulannya.








Tahukah anda penduduk Malaysia kini dah mencecah seramai :


27.6 juta orang???




Kebanyakan daripada jumlah itu lelaki seramai :



14,112,667 orang!



Wanita hanya seramai :



 13,453,154 orang sahaja!



Maka dengan ini lelaki di Malaysia lebih ramai daripada wanita.



Apakah maknanya ini semua?



Ini bermakna lelaki di Malaysia TIDAK BOLEH berkahwin lebih daripada seorang isteri.



NO POLIGAMY IN MALAYSIA !!!








Nampaknya lelaki di Malaysia terpaksa melupakan hajat untuk berpoligami kerana jumlah wanita di Malaysia yg sangat terhad.






Silap haribulan terpaksa pulak bergaduh untuk berebut sorg wanita.








Nampaknya wanita di Malaysia kini menjadi rebutan para jejaka Malaya.






Maklumlah wanita kt Malaysia makin pupus...








Ohek ohek...:3










Kepada wanita di luar sana..






kami merayu..






jgn lah jual mahal kt kami...






sobsss...










Korang pilih je nk lelaki yg mane 1 kt Malaysia ni...










Tapi korang jgn lah main2kan kami...






jgn lah menduakn kami...






dan yg paling penting...












Jangan poligamikan kami !!!











Yelah..kami terima hakikat nie....sobsss....











Siapakah bakal menjadi WANITA MELAYU TERAKHIR?










Bwk byk2 bersabar ea lelaki....>.<











Sumber : Kosmo











p / s : cmne ak bley salah tafsir nie???

12 comments:

EmanCloud said...

hahahha yea? yeah? hurm.

cikgu abbam said...

memang terbaik la ko punya post...hahaha

reeha said...

ade yang poligami n ada yang x. doakan saya dpt yang "x" poligami. trima kasih :)

mr.panda said...

wehhh..ko ckp pmpuan lbih sikit dr laki..npe laki plk kna poligami??cmne lau pmpuan dibenarkan poligami..hak2...gilerrr..aku xsggup ...

Bella ♥ said...

hakhakhak. maknenyer perempuan la yg boleh berpoligamikan?? hahahah

joke je. mana boleh perempuan berpoligami! haram! :)

Mra Mastura said...

hahahhaha >.<

Mr H said...

Chunk, relax la.. Gadis maghribi ramai lagi.. ohek3..

Enna Banana said...

enna nak kongsi boleh?

Chunk Sengal said...

@mr.panda

tq razi..malu..>.<

Chunk Sengal said...

@Mr Hko hamek lah

Chunk Sengal said...

@Enna Bananasilakn enna..>.<

bantalijau said...

hahahahaha....
aku pun xnak poligami dowh~