Followers

Wednesday, July 13, 2011

Sudah lama nampaknya gua tak menulis. Sejak hari keempat sehingga hari ke 14 di Tokyo, gua sangat sibuk dgn program rasmi. Tak sempat nak update blog semasa di sana. Nanti la gua buat entri khas dgn gambar skali. Lepas balik dari Tokyo pun gua jadi makin sibuk. Dgn part time, dgn proposal, dgn report, dgn ganti tido..ngiaaahehe..

Petang tadi gua maen rollerblade kt Tasik Titiwangsa. Thanx to bro Amril yg sudi kasi gua pinjam kasut dia. 1st time ni beb gua maen. Sejak kecik gua tgk org maen je. Biar pun 1st time maen tp gua da terel control kasut tu. Ngiaaahahaha...gua ingat ptg2 gua nk p join dorg main la daripada gua buat kilang taik mata atas katil kan. Sape2 yg ade kasut rollerblade lebih tu kasi la gua pinjam. Ngeeehehe..

Takat ni je gua nk menaip. Gua tgh mencekik yong tau fu pasar malam ni. Kejap lagi gua ade satu segmen khas utk blogger2 yg kiut miut dan macho. Segmen ape? Tunggu jap lg. 

Sekian, hiduplah Otomen utk Kg. Dusun.

No comments: