Followers

Monday, January 31, 2011

Serapah Untuk Kalian :: Chapter 83



dua hari hujan tanpa henti. dua hari juga air tidak menyentuh tubuh. sedangkan lumut-lumut sudah mula becambah. vitamin a,b,c dan d juga sudah kurang mengalir dalam darah. di ruang puaka hanya bersendiri ditemani seekor jin yang tegar dengan kepulan-kepulan. 72 jam menyembulkan bijian mata. membelek satu persatu jeritan-jeritan hasat syaitan dan kemurnian malaikat. aku tak pandai seperti kalian. aku hanya pakar memekik huru hara. itu saja kemampuan aku. aku masih gagah menyimpan rasa, dendam kesumat dan seantero dengannya. pergi jahanam dengan teriakan luluh kalian. yang sering membuatkan pankreas aku membuak-buak mengalirkan lelehan suapan para jin sekalian alam. sudah tiba penantian ini ditamatkan. penantian hanya seksa. 


p/s : siapa yang mampu

No comments: