Followers

Tuesday, November 23, 2010

25 Truth Fact :: Chapter 30

Alamak terbace plak mende nih kt blog Bob.  Nah..hamek kaw Bob..

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because i want to know more about you."
  1. Kuat tido.
  2. Study last minit.
  3. Gigit kuku kalo blur.
  4. Pantang pegang stereng mesti bwk kete laju2.
  5. Kalo tido kene ade bantal paling kurang 3 bijik.
  6. Xske mandi.
  7. Pantang nampak awex tepi jalan, mesti nk kaco. At least buat bunyik burung tecekik.
  8. Malas kemas bilik.
  9. Malas basuh baju.
  10. Malas basuh tapawey.
  11. Pemalas betul aku nih.
  12. Sekarang aku dah malas nak buat mende nih.
  13. Jap aku nk lepak dulu.
  14. Lagi 5 minit.
  15. Nak masak megi jap.
  16. Nak makan megi jap.
  17. Ok..tgh pk nk tulis ape.
  18. Ape korang nk tau?
  19. Korang tau x aku malas nk taip?
  20. Kalo aku da malas ak mmg malas.
  21. Sedey aku ngn korang nih.
  22. Da tau aku pemalas.
  23. Soh gak aku tulis menate nih.
  24. Eh..tgl 1 je lg?
  25. Yeayyyyy dah habis jawab!!!
Skarang korang plak jawab. Aku xtau. 

p/s : depan bilik Puaka ada bau semerbak harum kasturi. ada jin kah?

2 comments:

Mra Mastura said...

p.e.m.a.l.a.s.

memang dah lame tau XD

Sarah Abadan said...

hi chunk sengal...saye follow anda..ngehe