Followers

Sunday, November 28, 2010

Mari Menggodek-godek Yeeaahaaa!!! :: Chapter 33

Entah mengapa jari-jemari ni gatal menukar template belog kepada warna yg lebih feminin iaitu bertemakan pink. Saya masih mencari-cari warna tema utk belog. Jika anda sukakan tema baru belog yg simple ini sila klik sewel dan jika tidak suka sila klik meroyan dan jika nak sekeh saya sila klik nk kene sekeh di hujung entri ini. Saya akan mengubahsuai menggodek-godek semula belog yg tah hape-hape ini. 

Tadikan kt Bangsar, saya dalam 7E utk membeli sedikit roti, air dan lolipop perisa durian. Tiba-tibakan ada bunyi orang jerit-jerit di pub yg berhampiran. Cashier 7E memberitahu saya bahawa terdapat sekumpulan manusia sedang bergaduh di luar pub dengan menggunakan parang dan sabit rumput kepunyaan bapa mereka. Biasalah malam minggu ni ramai orang mabuk. Entah hape-hape tah mereka. Cubalah bawak-bawak mengaji. Tak pun maen FB diam-diam. 

Sekian entri skema tunggang-langgang ini. Jika suka, say "yeeaaahhhaaaa!!!"

3 comments:

Mra Mastura said...

pink kelabu... huu... ok ah gak...=.="

Chunk said...

ade org semangat tido awal dan bangun awal untuk bertemu jejaka idaman..nyet2..>.<

Mra Mastura said...

chet.. tauu xpe!! cuaak!! XD

eh, abg, apsal pink..nk lwn blog mra ek.. nget2>.<