Followers

Thursday, January 20, 2011

Jumpaan Baru Tips Untuk Mengetahui Password FB Teman Korang :: Chapter 77


Setelah siasatan lanjut dilakukan, kini telah terbongkar satu lagi kejutan utk korang.



Ada beberapa cara yang boleh anda lakukan untuk mengetahui password teman anda:


1. Tanya sendiri kepada teman anda apa password facebooknya, jika dia memberitahu bererti anda beruntung dan teman anda itu ‘bangang!’


2. Di saat teman anda ingin login di facebook, cepat intip password yang dia tulis tanpa pengetahuannya , jika kantoi – risiko anda.

3. Pergilah ke tempat yang boleh mengajar anda untuk membaca fikiran orang lain agar anda dapat membaca fikiran orang itu di saat dia menulis password untuk login facebook.

4. Ancam dengan menggunakan senjata ke teman anda / orang lain agar dia memberitahu passwordnya, jika dia report polis, itu tanggung jawab anda.

5. Pergilah ke dapur anda untuk mengambil pisau atau meminum baygon agar anda cepat mati, kata orang-orang kalau orang sudah mati, roh dia mengetahui semuanya, jadi anda boleh mengintai passwordnya dengan mudah. Lagi sekali risiko anda tanggung sendiri- jangan cari aku nak cekik dah la.

6. Kalau semua cara di atas tidak berhasil, maka anda kurang beruntung dan loginlah di facebook anda sendiri kan senang, apakejadahnya nak login akaun facebook orang kan?

Selamat Mencuba!!


Sumber : Belumberk

5 comments:

Unknown said...

hahaha , xleh blah tips ni !

Yuni Aisyah said...

ish2...mmg tips yg x patut...!!hahha

Nurul Nadia Lalala said...

alahai sengalnye .

Moon Moon~ said...

hahahahaha tol gak~

Unknown said...

x bleh blah siot!!!!!