Followers

Monday, June 6, 2011

R.I.P Pendek

Pendek..walaupun aku ta penah jumpe ko tapi aku selalu dengar citer pasal ko pendek. Walaupun ko nakal suke curik makanan, sampai org tampar2 ko, tapi aku tau ada org yg betul2 sygkn ko pendek. Dia xkn sakitkan ko pendek. Ko nak tau tak pendek, ko ade geng kt sini. Nama dia ribut dgn chunk. Memang ko ta penah jumpa ribut dgn chunk. Bukan bermaksud tuan ko menduakan ko tapi ko kena paham pendek, tuan ko terlalu rindukan ko. Ko ingt ta lagi ak penah wat entri psl ko pendek. Nanti aku cari balek link tu ea pendek. 4 Jun ko dah tinggalkan ktorg. Aku ta sempat na jumpe ko pendek. Sampai ati ko. Cian tuan ko pendek. Dia nanges tgk ko kaku ta bernyawa lg. Moga Allah merahmati ko dan tuan ko. Selamat jalan pendek. Moga roh ko tenang di sana. 

 Pendek dalam kenangan..=(

No comments: