Followers

Sunday, February 6, 2011

Cakap Dengan Tiang :: Chapter 98

Selamat hari ahad.

Selamt kembali ke kolej.

Selamat menghadapi tekanan kembali.

Amcm dgn cuti seminggu? 

Ada yg jd mcm ni? Klik sini

Harap korang kuatkn semangat.

Topik arini adalah berkenaan dgn org yg suke ckp sorg2.

Tak kira masa, tempat, situasi, cuaca, iklim, suhu dan sebagainya.

Ada saja yg dia nk ckp. Oppss...!

Bukan org gila ya..tp org yg SEPERTI org gila.

Gemar bercakap sorg2 apabila ; 

- main game
- usha fb org
- mengemas bilik
- basuh baju
- baring atas katil
- memasak megi
- pendek kata sume situasi

Apa puncanya?

Ko tau?

Entah.....ak xtaw apekehey.

Puncanya ada 2 bg lelaki.

1. Masalah kewangan
2. Masalah perempuan

Bg perempuan plak puncanya ada...errr...tak terkire..mls ak nk listkn.

Namun, ak rasa lebih tenteram org yg ckp sorg2 sewaktu dia sedar.

Kalo time tido die ckp sorg2, seram ouh!

Kalo kite layan besembang dgn org mengigau ni mmg pecah perut dibuatnye.

Sebelum akhir kata, kalo rumate korg ckp sorg2 sila lempang laju2.

Sekian.



p / s : sadis bile bckp dgn org dpn kite umpama ckp dgn tiang. ( salah satu punca org suke ckp sorg2 )

7 comments:

sicomot-comel said...

hahahhahaha..

ckp ngn tiang..
mmg best drpd cakap ngn org yg xde telinga macam orang biase (tak mendengar ape yg kte nk ckp)..

hahaha..

nikadilafiziani said...

bukan ngan tiang je. ibarat ckp ngan spender, dinding dan sama waktu dengannya.

Chunk Sengal said...

@sicomot-comel betul2..=P

Chunk Sengal said...

@nikadilafiziani alamak..mcm kene kt ak balek je..*spender*

ikeen said...

gilo ape ckp sendri..kahkah

Chunk Sengal said...

@ikeen mcm ko la..ske ckp ngn tangga.

Mra Mastura said...

ehem.. ade org tu dy suke ckp, tp org dpn dye suke melamun,,nak lempang x?