Followers

Wednesday, February 9, 2011

Hantaran :: Special Reblog Chapter


Entri ini adalah reblog daripada entri rakan sy. Beliau ingin berkongsi sedikit hasil nukilan beliau yg pada sy mempunyai bakat dlm penulisan blog. Ini adalah entri terbaharu beliau. Sama2 kita hayati.




Cuti, memang tak pernah ada plan lain selain jadi extreme 4x4 driver dalam hutan tebal mencari lokasi lokasi ajaib untuk dicampak umpan. Sepanjang sesi membuang masa lebih banyak persoalan persoalan berkaitan vagina dan  testis yang keluar berbanding perihal bontot politikus atau 
filem filem aksi dpawagam. Persoalan yang selalunya keluar dari mulut mulut jantan tipikal seperti aku, 

Kenapa, Hantaran tinggi sangat.
Mengapa, Si hodoh berpoket lebat tetapi busuk melongkang hatinya ibarat air tangkungan taik yang mahu dijadikan peneman diatas katil nanti.

Jadi terabailah jantan jantan tipikal yang kurang lebat poketnya tetapi teguh iman dan pendirian berbanding jantan berhati longkang yang lemah dibelai malam pertama. Mungkin juga malam kedua atau kelima bagi si jantan, yang dianggap sebagai lelaki yang memahami bagi si gadis.

Mengapa penghalalan pertemuan dua lubang kencing ini diikat dengan ritual seperti ini. Berapa ramai jantan diluar sana yang kurang berpoket lebat terpaksa berhutang, pinjaman, pajak semata mata untuk ritual pertemuan dua lubang kencing ini.

Penah dengar cerita dongeng seperti ini,

Keluarga si gadis memutuskan ikatan tunang selepas mengetahui si jantan  mempunyai hutang pajak yang belum langsai, atau keluarga si gadis meletakan tanda harga terlalu tinggi pada si gadis dan menolak lamaran jantan jantan yang tidak mampu membida harga tertinggi. Hey,, Adakah kau mengharapkan lelaki akan membida harga tertinggi dengan kau hanya bermodal rupa paras dan saiz pinggang kau. Hey, keluarga, adakah kau melekatkan tag harga pada tapak kaki si gadis kerana kesucian dan keterpeliharaannya. Berani kau memberi jaminan yang anak dara kau masih belum diratah jantan berhati babi diluar sana. Berani kau memberi jaminan seperti itu.

"Hina sangatkah aku dari pandangan keluargamu" meminjam kata kata dari kumpulan scan. 

Tidak cukup beruntungkah masih ada jantan yang mahu menerima anak dara yang kononnya dara seperti anak kau. Yang dibawah lapisan atmosfera diberi jolokan pelacur kelas bawahan. Hey, emosi aku kan, hey gadis, kau memandang kekayaan bukan,


One day, you will meet a man who cares for none of these things. Then you will know how poor you are!



Jika ada kelapangan, sudi2 la kunjungi blog soletiphitam beliau. Mari kita support rakan2 blogger. >.<

2 comments:

Along Usop said...

materialistik..

hedonistik..

pangkatistik..

oh.. manusia zaman skarang..

=(

Mra Mastura said...

ayat raju memang terbaik..

i'm hoping for someone just like that.. bukan yg materialistik or whatsoever.. just love me, as me..