Followers

Thursday, February 3, 2011

Kan Aku Dah Cakap..Hehe.. :: Chapter 91

Ingt tak lagi entri psl ketegangan di Mesir yg merisaukan berjuta rakyat Malaysia ttg pelajar2 kite di sana. 

Bermacam2 isu yg kite bangkitkan seperti hantar kapal terbang ke Mesir utk angkut sume pelajar di sana. 

Kalo nk ikotkn kapal terbang kite mmg x cukup. Patu ak bg cdgn gune pesawat tentera kite. 

Esoknye kuar berita Malaysia akn hantar pesawat dan kapal laut utk selamatkan mereka di sana. 

Ak rasa PM bace kot blog ak tentang entri tersebut. Klik sini. 

Hehehe...saje je perasan sorg2..>.<

Utk maklumat ttg misi menyelamat tersebut boleh rujuk klik sini dan juga kilik sini

Skrng kite hanya doakn je sume rakyat dan pelajar di sana dibawa pulang dgn selamat. 

Ajal maut, jodoh pertemuan ada di mana2..>.<

1 comment:

aliefcmoi said...

bersyukur sbb ramai dah rakyat kita selamat sampai malaysia..bro,,kalau bro sudi,dtg la jenguk2 blog alief.alief sgt meng alu2 kan kdtgn bro kat blog newbie mcm alief ni..kalau bro sudi,,follow la alief..for sure alief akan follow bro balik..huhuh..thanx bro.sila beri tunjuk ajar kat alief.. http://aliefcmoi.blogspot.com/