Followers

Wednesday, February 16, 2011

Gadis Mengepau Topup Dalam FB :: Chapter 201

Sape penah kena mcm nie?
Korang nk caye ke tak ngn taktik ketinggalan zaman pmpn mcm nie?




Nilai sendiri..

-_____-"

7 comments:

Mra Mastura said...

nak doposen kire pau x? >.<

Si Gadis Pipi said...

mcm2 manusia kn :)

Yuni Aisyah said...

ape kejadahnya la depa nie...xde harga diri n maruah lgsung.!!

apai said...

tak pernah kena tapi apa yg dia tulis x nampak lah.Jom baca entri terbaru aku.

http://apai77.blogspot.com/2011/02/tip-elak-tidur-berdengkur.html

TAYAR PANCIT said...

hai,saye da join awak :)http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

TAYAR PANCIT said...

hai,saye da join awak :)http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

aLieF si Muncung ManiS said...

macam2 perempuan ni..kadang2 mereka ni saje menyamar jadi perempuan..padahal mereka lelaki..mereka fikir lelaki senang ke kena tipu..adoi..haha..ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""